Összesen 275 találat

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

Akár 100 000 Ft-ot érhet a recepted!   Küldd el Te is kedvenc receptjeidet, és akár minden hónapban eséllyel indulhatsz a 10 000, 15 000 és 25 000 Ft-os nyereményekért, és a játék végén a 100 000 Ft-os fődíjért. A receptmagazinjainkban (Receptözön, Receptözön Sütemények, Csupa Recept, Receptmánia) az adott hónapban megjelenő olvasói receptek beküldői között ugyanis minden hónapot követően egy-egy 10 000, 15 000 és 25 000 Ft-os vásárlási utalványt sorsolunk ki. Az év végén pedig a nyereményjáték időtartama alatt megjelent összes olvasói recept beküldője között gazdára talál egy 100 000 Ft értékű vásárlási utalvány.   Nyereményjáték időtartama A nyereményjáték 2016. április 1-től 2016. december 31-ig tart, az ezen időszak alatt megjelenő, olvasóink által beküldött receptek vesznek részt a sorsolásokon. A nyerteseket e-mailben értesítjük, valamint nevüket a magazinokban is közzétesszük.   Így küldd el a receptjeid A recepteket a recept@receptozon.hu e-mail címre várjuk. A recept szövegét az újságban megjelent recepteknél látható módon írd le (akár az üzenetben, akár csatolt word dokumentumként), de kiemelések, beillesztés és egyéb formázás nélkül. Körültekintően, hogy ne maradjon benne hiba, és ne feledkezz el az elkészítési idő, a mennyiség és a költség adatok megadásáról se. A recept végén tüntesd fel a neved és lakóhelyed. Az üzenethez csatolj az ételről készített 1-3 db fényképet, jpg formátumban, legalább 300 kb-os méretben, s ügyelj arra, hogy a fotók élesek legyenek. Fájlküldővel továbbított képek sajnos nem megfelelőek.   Több recept esetén mindegyiket külön üzenetben küldd el. Érdemes folyamatosan „postázni” a recepteket, hogy minél nagyobb eséllyel bekerülhessenek a magazinokba, így esélyed legyen akár több nyereményre is. A receptek beküldésével egyúttal elfogadod a játékszabályzat feltételeit, és adataid kezeléséhez is hozzájárulsz.   A nyereményjátékban részt vevő magazinok A nyereményjátékban a Receptözön, a Receptözön Sütemények, a Csupa Recept és a Receptmánia magazinok, illetve a bennük megjelenő olvasói receptek beküldői vesznek részt.     Részvételi- és játékszabályzat   1. A nyereményjáték A nyereményjáték (továbbiakban: játék) címe: „Akár 100.000 Ft-ot érhet a recepted.” A játék szervezője (továbbiakban: szervező) az Atzo Kiadó Kft. (1155 Budapest, Obsitos tér 1.), a játékban szereplő Receptözön, Receptözön Sütemények, Csupa Recept, Receptmánia magazinok kiadója.   2. A játékban részt vevő személyek A játékban azok vehetnek részt (továbbiakban: játékos, beküldő), akik megfelelnek az alábbi együttes feltételeknek: - 18 év feletti - természetes személy - magyarországi állandó lakóhellyel rendelkezik - elküldi saját receptjét/receptjeit a recept@receptozon.hu címre, amely recept az alábbi feltételeknek megfelel: A recept akár az e-mail üzenetbe beírható, akár csatolt word dokumentumként is beküldhető. A recept kiemelést, beillesztést és formázást ne tartalmazzon. A beküldött receptnek tartalmaznia kell az étel nevét, a hozzávalók felsorolását, azok mennyiségét, az elkészítési mód pontos leírását (elkészítési idő, mennyiség és költség megjelölésével), a beküldő nevét és lakóhelyét. Csatolandó továbbá az ételről készült 1-3 db éles fénykép, jpg formátumban, legalább 300 kb-os méretben. Fájlküldővel küldött képeket nem áll módunkban elfogadni. A recept a játékos saját és eredeti receptje kell, hogy legyen. Abban az esetben, amennyiben a recept az előző feltételeknek nem felel meg, így az pl. valamely szakácskönyvből, weboldalról került kimásolásra, úgy a beküldő játékból kizárásra kerül. Amennyiben a játékos több receptet is beküld, mindegyiket külön üzenetben szükséges elküldenie.   3. A recept beküldése a játékszabályzat kifejezett elfogadásának minősül, így azzal játékos egyúttal kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a szervező a játékos nevének és lakóhelyének (település neve), esetlegesen a játékos fényképének feltüntetésével együtt, a beküldött receptet nyomtatott és online felületein nyilvánosságra hozza, vagy bármilyen más módon, díj megfizetése nélkül felhasználja. A játékban nem vehetnek részt a szervező cég tulajdonosai, alkalmazottai, és közeli hozzátartozóik. Tekintettel arra, hogy a 2. pontban foglaltakat a szervezőnek nem áll módjában ellenőrizni, az ezzel kapcsolatos felelősség és minden ezzel járó anyagi következmény kizárólag a játékosokat terheli. A beküldött receptekkel kapcsolatosan a szervező harmadik személyekkel szemben semmilyen felelősséget nem vállal.   4. A játék időtartama A játék 2016. április 1-től 2016. november 30. napjáig tart és a 2016. december 31. napjáig megjelenő, a játékban részt vevő receptmagazinokban (Receptözön, Receptözön Sütemények, Csupa Recept, Receptmánia) szereplő receptek beküldői vesznek részt a sorsolásokon.   5. A játék leírása A játék szervezője a résztvevő játékosok által a megadott címre beküldött és a 2. pontban foglaltaknak megfelelő receptekből az általa kiválasztottakat megjelenteti a játékban szereplő receptmagazinokban (Receptözön, Receptözön Sütemények, Csupa Recept, Receptmánia). A magazinokban megjelent receptek beküldői havonta sorsoláson vesznek részt, mely sorsoláson az adott hónapban megjelent fenti magazinokban szereplő receptek beküldői között kerül kisorsolásra egy-egy 10.000, 15.000 és 25.000 Ft értékű vásárlási utalvány. A játék végén pedig a játék időtartama alatt megjelent valamennyi magazinban szerepeltetett recept beküldője között kerül kisorsolásra egy 100.000 Ft értékű vásárlási utalvány. Amennyiben egy játékosnak több receptje is megjelent az adott időszakban, úgy a sorsoláson is többszörös eséllyel vesz részt.   6. A nyeremények és a sorsolások A havi nyeremények sorsolása a tárgyhónapot követően 15 napon belül kerül lebonyolításra, melynek során először a 25.000, majd a 15.000, végül a 10.000 Ft értékű vásárlási utalvány kerül kisorsolásra. A 100.000 Ft-os vásárlási utalvány kisorsolására 2016. december 31-ét követően 15 napon belül kerül sor. A vásárlási utalványok konyhai eszközökre, berendezésekre használhatók fel, készpénzre nem válthatók át és nem átruházhatók. A nyereményhez tartozó SZJA fizetési kötelezettséget, valamint a nyeremények házhozszállítási költségét a szervező viseli, az ezeken felül esetlegesen felmerülő egyéb költségek a nyertes játékost terhelik. A sorsolásokra a szervező 3 munkavállalójából álló sorsolási bizottság előtt kerül sor, melyről jegyzőkönyv készül.   7. A nyertesek értesítése, a nyeremények átadása A sorsolásokon nyertes játékosok értesítése – az általuk korábban a recept beküldésre használt címen – e-mail útján történik, és nevük, valamint lakhelyük (település neve) a résztvevő magazinokban is közzétételre kerül. A nyerteseknek a nyereményük átadása személyesen vagy postai úton történik, a sorsolást követő egyeztetés szerint.   8. Felelősség kizárása, egyéb A szervező kizár minden felelősséget bármilyen kártérítési, kártalanítási igényért, a játék esetleges hibáiból, hiányosságaiból, hibás működéséből, a játék során bekövetkezett eseményekből eredő vagy azokhoz kapcsolódó költségekért, károkért, veszteségekért. A játékos a játékban történő részvétellel a 3. pontban szereplők szerint automatikusan elfogadja a jelen szabályzatot, valamint fénykép beküldése esetén szavatolja, hogy a fényképen saját maga szerepel, továbbá amennyiben azon rajta kívül más is látható, vagy a fénykép közzététele egyéb okból harmadik személy hozzájárulásához kötött, rendelkezik e személyek közzétételhez való hozzájárulásával.   9. Adatkezelés A játékra történő jelentkezéssel a játékos kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az általa megadott adatai a szervező, mint adatkezelő adatbázisába bekerüljenek, és azokat a szervező minden további engedély és ellenszolgáltatás nélkül kezelje. Szervező az adatokat a játékszabályban szereplő esetekben és módon hozza nyilvánosságra, azonkívül kizárólag kapcsolattartás és tájékoztatás céljából használja azokat, harmadik félnek nem adja át.

Bringalámpa, avagy hogyan kerül a bicikli az asztalra Biciklik inspirálta asztali lámpák közösségi kampánya indult az Indiegogo-n. A magyar tervezésű designkiegészítő ötletes, egyedi, a szabadságot jelképező darab, mely a legegyszerűbb otthont is feldobja, fényt és színt visz a szürke hétköznapokba. Az Industrial Kid kitalálója Belső Péter dizájner, akinek nem ez az első, kerékpár inspirálta alkotása. A prototípusok elkészültek, pompásan mutatnak és ragyogóan működnek, már csak a közösségi kampányon múlik, mekkora siker lesz a bicajbútor. További információ: http://industrialkid.eu/index.php/hu/

Legyél büszke rá, és mutasd meg a kerted! A Tectona Grandis Kertberendezés keresi Magyarország legszebb kertjeit. A Tectona Grandis Kertberendezés kert- és fotópályázatot hirdet „Mutasd meg a kerted” címmel. A pályázat célja, hogy megtalálják Magyarország legszebb kertjeit, az első három helyezett nyereménye egy-egy Tectona Grandis vásárlási utalvány lesz. Aki szeretné megmutatni, hogy mit alkotott, milyen csodás környezetet, kertet, erkélyt, teraszt varázsolt maga köré, annak nem kell mást tennie, mint néhány fotót készítenie, és beküldeni az info@tectonagrandis.hu e-mail címre. A pályaműveket 2015. augusztus 31. éjfélig várják, a zsűri által kiválasztott három legszebb kertet bemutató anyagot szeptember 15-én teszik közzé facebook oldalukon, valamint a tgselection.hu oldalon. További információ: http://www.tgselection.hu/palyazat.html

Megérkezett a KIKA áruházak legújabb sztárja a Quattro Mobili konyhabútorcsalád, mely magában foglalja a mediterrán világ egyediségét, variálhatóságát és praktikusságát. Miért lehet jó választás az új koncepció? Mert többféle anyagból választhatunk. Mert a bútorcsalád kialakítása praktikus, így a kis hellyel rendelkezők számára is rendkívüli lehetőségeket rejt. Mert a KIKA munkatársai a tervezéstől a beszerelésig átfogó, igényes, személyre szabott és GYORS támogatást nyújtanak számunkra: házhoz mennek, hogy fel tudják mérni az egyéni igényeket, méretet vesznek a kialakítandó konyhabútorról és rendelkezésre álló helyről, számítógépen lemodellezik, hogyan fog a valóságban kinézni a megálmodott bútor, sőt akár a tervezés első napjától számított 14 napon belül az adott áruháztól terjedő 50 km-es körzeten belül ingyen házhoz is szállítják otthonunk legújabb tagját. Bővebb információ:http://www.kika.com/hu/home/

A Gardenexpo és társrendezvénye, az Orchidea Ünnep március 20-22. között várja az érdeklődőket a Budapest Sportarénában, ahol idén is fantasztikus bemutatókertekből meríthetünk ihletet saját kertünk, teraszunk, erkélyünk megtervezéséhez és berendezéséhez. Mi az, amiért érdemes ellátogatni a kiállításra? Megtudhatjuk mik az idei kerti trendek, ötleteket leshetünk el profi kerttervezőktől, beszerezhetjük a kertészkedéshez szükséges kellékeinket, eszközeinket, válogathatunk a szebbnél szebb kültéri bútorok között, de medencék, öntözőrendszerek, burkolatok, grillek és különféle árnyékoló-rendszerek vásárlásához is tanácsot kaphatunk. Sőt, az idei Orchidea Ünnep igazi különlegességgel készül: az ókori Egyiptomot idézi meg, elképzelve azt, milyen is lehetett volna, ha Egyiptom mesés világa ismerte volna az orchideákat.

A Konyhakiállítás február 27-március 1. között hatodik alkalommal várja látogatóit a Budapest Sportarénában. A kiállításon a legfrissebb konyhai trendek mellett számos világpremier is bemutatkozik a nagyközönség és a szakmai látogatók számára. Újdonság, hogy nemcsak konyhabútorok és konyhagépek, hanem teljes enteriőrök is lesznek, így akár az egész ház belső kialakítására találhatunk megoldásokat és professzionális partnereket, ha építkezés vagy nagy felújítás előtt állunk. Kiegészítők terén is széles választék vár a helyszínen mindenkit, a késektől az edényeken át egészen a világhírű Herendi porcelánig. Sőt – szokás szerint – magas színvonalú gasztronómiai kísérőprogramok is fűszerezik a kiállítást. Ha nincs még programja a hét végére, irány a Konyhakiállítás! Időpont: 2015. február 27–március 1. Helyszín: Papp László Budapest Sportaréna www.konyhakiallitas.hu

A nagyáruházak sikerei után a KIKA úgy gondolta, ideje a Belvárost is meghódítania, ezért Budapest szívében, a Nyugati téren megnyitotta dekorációkra és kiegészítőkre szakosodott áruházát, a KIKA Deco-t. A vidám kirakat mögött bent is színes világ várja a vásárlókat, ahol a legújabb trendeket követő lakberendezési kiegészítők, dísztárgyak, szőnyegek, díszpárnák, hálószobai és konyhai textíliák, képek, lámpatestek és exkluzív konyhai eszközök között válogathatnak. Érdemes csemegézni, mert vannak olyan termékek, melyek csak itt kaphatók. Annak sem kell elkeseredni, aki nagybútorokat szeretne beszerezni, hiszen – bár nincs minden bemutatva – katalógusból a KIKA teljes áruválasztéka megrendelhető itt is. További információ: http://www.kikadeco.hu/

Szeptember 26-án nyílik a H&M felújított üzlete az Aréna Plázában, ahol már Home-részleg is várja majd a vásárlókat. Itt a lehetőség, hogy válogassunk a svéd divatmárka lakberendezési kollekciójából, melyben a glamúros csillogás, a puha anyagok és az egyedi kiegészítők kapták a főszerepet. A H&M Home textiljeivel, dekorációival könnyen stílusossá varázsolhatjuk otthonunkat. Arany és ezüst kiegészítőkkel, ütős nyomatokkal, pihe-puha párnákkal, finom anyagokkal még hangulatosabbá tehetjük lakásunk bármely pontját. A tervezők a család legkisebb tagjaira is gondoltak, így rengeteg apróság közül válogathatunk a kicsik szobájába is. További információ: www.hm.com/hu

Lezárult az első, valós körülmények között végzett épület energiahatékonysági összehasonlító program 46%-kal csökkentette a gázfelhasználását a szakértők által kivitelezett, korszerű szigetelés – derült ki a Knauf Insulation által indított első, valós körülmények között végzett épület energiahatékonysági összehasonlító program eredményeiből. A 7 hónapon át tartó vizsgálat két, egymástól 6 km-re lévő, közel azonos műszaki paraméterekkel rendelkező családi ház energiafogyasztását mérte, de az ingatlanok között volt egy jelentős különbség: az egyeiket leszigetelték, a másikat nem. A látványos gázfogyasztás-csökkenés a szigetelt házban élő család kiadásaiban is meglátszott: ők az idén télen 113.800 forinttal költöttek kevesebbet fűtésre, azaz mintegy három és félhavi gázszámlájukat takarították meg, és mivel kazánjuk is csak harmad annyiszor kapcsolt be, mint a nem szigetelt ház kazánja, még az áramszámlájuk is csökkent 10.000 forinttal. A „TE MIRE KÖLTENÉD A REZSIT?” Program a Budapesti Műszaki Egyetem Épületszerkezettani Tanszéke, az Energiaklub, a Magyar Energiahatékonysági Intézet, valamint a Pannon Építőműhely Kft. szakmai támogatásával és a Metropol médiatámogatásával valósult meg.   Az elmélet bizonyítása a gyakorlatban Köztudott, hogy a szigetelés alkalmazásával 30-40%-os energia megtakarítás érhető el, ezt a feltevést azonban eddig egyetlen gyártó sem igazolta gyakorlati mérésekkel. Ezen a helyzeten kíván változtatni a Knauf Insulation magyar vállalata, amikor tavaly nyáron egy Magyarországon és Európa szerte is egyedülálló kísérletbe kezdett. „A „TE MIRE KÖLTENÉD A REZSIT?” Program célja az volt, hogy valós körülmények között, hiteles mérésekkel bizonyítsa: korszerű szigetelőanyagok alkalmazásával legalább a deklarált 30-40%-os, de akár ennél nagyobb energia megtakarítás is elérhető” – mondta Aszódy Tamás, a Knauf Insulation Kft. ügyvezető igazgatója. „Az elmélet bizonyítása mellett vállalatunk célja volt az is, hogy a kísérlet eredményei alapját képezhessék egy országos, családi házakat célzó szigetelési program megvalósításának” – tette hozzá a szakember. Kinél nem szigeteltek még? A kísérlet megvalósításához a Knauf Insulation pályázat útján keresett két azonos technikai és műszaki jellemzőkkel bíró családi házat. A pályázati felhívásra összesen 179 család jelentkezett, akik közül a cég, valamint a program méréseit végző Budapesti Műszaki Egyetem és a Pannonműhely Kft. szakemberei egy hajdúnánási család 110 nm-es, valamint egy hajdúdorogi család 108 nm-es otthonát választották ki és vonták be a kísérletbe. Mindkét ház téglából épült, közel azonos műszaki állapotban van, két-két felnőtt valamint két-két gyermek lakik bennük és légvonalban egymástól mindössze 6 kilométerre helyezkednek el, ami a mérések azonos hőmérsékleti körülmények között történő megvalósítása miatt volt fontos szempont.   Náluk már szigeteltek! De hogyan? A program kezdetén, a Knauf Insulation szakemberei a hajdúnánási házat, Attila és családjának otthonát leszigetelték. A ház födémének szigeteléséhez a szakemberek 25 cm vastag üveggyapot, a homlokzat szigeteléséhez pedig 20 cm vastag, éghetetlen kőzetgyapot szigetelőanyagot alkalmaztak, amely révén ez az ingatlan már megfelel a 2015. január 1-jétől életbe lépő 120/2014 (III.7) számú BM rendeletben foglalt hő átbocsátási tényezőkre (U érték) vonatkozó előírásoknak és az energiahatékonyság szempontjából rossznak tekinthető, „F-G”-ből, „A” besorolású ingatlanná vált. A másik ingatlan, Gábor és családjának hajdúdorogi otthona nem kapott szigetelést. A Pannonműhely Kft. és a Budapesti Műszaki Egyetem Épületszerkezettani Tanszékének munkatársai mindkét ingatlanba mérőberendezéseket telepítettek. A kazánok fűtési célú, előre menő meleg vizének hőmérsékletét hőmennyiség mérőkkel mérték, az otthonok belső hőmérsékletét pedig digitális hőmérőkkel ellenőrizték és azt nappal folyamatosan 22 fokon, éjjel pedig 19.5 fokon tartották. A külső hőmérséklet méréséhez az egyik ház kertjében egy meteorológiai állomást telepítettek. A 24 órás mérési adatokon alapuló összehasonlító elemzéseket a program teljes időtartama alatt, 2013. szeptember 27. és 2014. március 31. között, bárki folyamatosan figyelemmel kísérhette a www.nalamszigetelnek.hu oldalon.   Bizonyíték, nem ígéret: 46%-kal csökkent a fűtésszámla A közel 7 hónapig tartó összehasonlító mérések eredményei számos tekintetben a szakembereket is meglepték. A belső hőmérséklet azonos szinten tartásához a nem szigetelt ház 2.182 m3 gázt használt el, míg a szigetelt házban lakóknak ehhez 1.196 m3, vagyis 46%-kal kevesebb gázra volt szükség. „A nem szigetelt házban lakó család a gázszámlákra 250.495 forintot, vagyis havonta átlagosan 35.785 volt kénytelen fordítani. Ezzel szemben a szigetelt házban élő család összesen 136.607 forintot, havonta átlagosan mindössze 19.515 forintot költött az energiahordozóra, ami szintén 46%-os különbséget jelent” – mondta Kanyuk László, a Knauf Insulation Kft. marketing vezetője. „Ezzel bizonyítást nyert az elmélet: a szigetelés a családi házak energiafogyasztás csökkentésének a legfenntarthatóbb módja.” – tette hozzá. A két családi ház gázfogyasztása és fűtési célú kiadásai közötti különbség annak ellenére is kiugróan nagy, hogy az idei téli középhőmérséklet átlagosan 3 ˚C-kal volt magasabb, mint a megszokott. Az idén télen is volt azonban néhány olyan nap, illetve hét, amikor kifejezetten hideget mértek. Ezeken a napokon, a két ház energiafogyasztása és fűtésköltsége közötti különbség elérte az 55%-ot is. Ha a téli átlaghőmérséklet 3˚C fokkal alacsonyabb lett volna, a szigeteletlen ház gázfogyasztása további 15-18%-kal lett volna magasabb.   Szigeteléssel az áramszámlát is csökkenthetjük A program során a szakemberek negyedórás bontásokban vizsgálták a kazánok működését is. A szigetelt ház kazánja átlagosan mindössze harmadannyit üzemelt, mint a nem szigetelt otthon kazánja, sőt voltak olyan, melegebb téli napok, amikor be sem kapcsolt, mert a ház belső hőmérséklete nem csökkent a meghatározott érték alá. Mivel a kazán nem kapcsolt be, az elektromos keringető szivattyú sem üzemelt, ami a teljes fűtési szezonra vetítve mintegy 10.000 forintos megtakarítást eredményezett.   Szigetelés: megtérülő befektetés és többet hoz, mint egy bankbetét Ha a program során felhasznált hőszigetelő anyagok árát, nettó 1.327.553Ft-ot összehasonlítjuk a gázfogyasztás csökkenésből adódó 113.888 forint megtakarítással, megállapíthatjuk, hogy a hőszigetelés anyagköltsége 12 éven belül megtérül. Ez egyben azt is jelenti, hogy a korszerű szigetelés az anyagköltségre, mint befektetésre vetítve évente átlagosan 8%-os nettó hozamot hoz, ami átlagosan háromszor magasabb, mint a jelenleg elérhető betéti kamatok. Az ásványgyapot szigetelés élettartama 50 év. Ha az éves megtakarítást a szigetelés teljes élettartamára kiszámoljuk, azt kapjuk, hogy 50 év alatt nettó jelenértékben kifejezve 5.694.400 forintot takaríthatunk meg, vagyis minden 1 forint amit szigetelésbe fektetettünk 4,3 forint megtérülést eredményez.   Mihez kezdjünk a „TE MIRE KÖLTENÉD A REZSIT?” Program eredményeivel? A „TE MIRE KÖLTENÉD A REZSIT?” Program eredményeit, egy a program országos szintű kiterjesztésére vonatkozó modellszámítással együtt, a Knauf Insulation átadja az új kormány energiahatékonyságért felelős szakembereinek. Az összes hazai lakóingatlan, vagyis 4,3 millió épület mintegy 66%-a családi ház. Ebből a 2,83 millió épületből a Knauf Insulation szakértői szerint 2,5 milliót lenne érdemes energiahatékonysági állapota miatt szigetelni. Ennek ellenére a családi házak szigetelésére jelenleg nincs, a panel programhoz hasonló, osztott finanszírozású energiahatékonysági program, amelynek kialakításához a „TE MIRE KÖLTENÉD A REZSIT?” Program eredményei jó alapot jelenthetnek.   És mi lesz a szigeteletlen házzal? A „TE MIRE KÖLTENÉD A REZSIT?” Program az eredmények közreadásával nem ér véget. A szigetelt házban élő Attila és családja már most télen is élvezhette az „otthon melegét”, a nem szigetelt házban lakó Gábornak és családjának erre azonban nagyon sokat kellett költeni. A Knauf Insulation ezért az idén nyáron az ő otthonukat is leszigeteli, így a következő télen már ez a család is felezheti fűtésszámláját.   Forrás: Knauf

Megnyílt a Ligne Roset új, impozáns, kétszintes bemutatóterme Budapest belvárosának szívében, ahol a már megszokott, merész stílusú designbútorok között válogathatnak a modern formakultúrát kedvelő vásárlók. Aki szereti a francia eleganciát és a kifinomult stílust, feltétlenül látogasson el ide. Az új cím: Budapest, Andrássy út 37. További információ: ligne-roset.hu

Amennyiben érdekelnek a gyönyörű kertek, a kerti ötletek, keresd a Kertkatalógus 2014 kiadványt a nagyobb újságárusoknál, a hozzácsomagolt ajándék lakberendezési magazinnal együtt! Ízelítő a tartalomból: - Kis kerti kuckó - Vízi paradicsom - Színpompás azáleák - Kis kert, nagy növényzet - A színek erejével - Csak egy terasznyi, mégis kert - Bambuszligetben - Karakteres szegélyágyás - Arccal az erdő felé - Árnyas pihenőhely - és még számos gyönyörű kert és remek kerti ötlet.

Több gondot is okoz, amikor a ruhákat csak a lakásban lehet szárítani. A kiteregetett ruhák sok helyet foglalnak, a kisebb fürdőszobákban túlzott párásodást okoznak, a párolgó nedvesség a hideg falakon és ablakokon lecsapódik, sokszor átnedvesítve a szekrények falát is. Pedig a megoldás ma már nem számít megfizethetetlen luxusnak: a modern kondenzációs szárítógépekben sokkal gyorsabban száradnak a ruhák, és a textíliákból kivont nedvességből alig 10% kerül a légtérbe, ami még segíthet is a lakás páratartalmának optimális szinten tartásában. Mikor hatékony? A kondenzációs technológia hatékonysága annak köszönhető, hogy a ruhákat szárító meleg levegő egy zárt rendszerben kering, így a készülékben keringő meleg levegő hőenergiája is legnagyobbrészt megmarad. A kondenzációs hatékonyság értéke az energiacímke bal alsó sarkában kapott helyet és azt mutatja meg, hogy a ruhák szárítása közben mennyi nedvesség kerül a légtérbe. Az „A” kategóriás készülékek esetében nagyjából 5 liter víz gyűlik össze a készülékek tartályában, és kb. fél liter párolog el. Ezzel szemben egy „C” kategóriás gép használatakor ennek a mennyiségnek a háromszorosa kerül a lakás levegőjébe, ami már penészedést, illetve az ablakokon a tömítéseknél jelentős párakicsapódást okozhat. Gondoljuk csak el, mennyi nedvesség csapódik ki a konyhában, ha 1,5 liter vizet teljesen elforralunk. Az Electrolux kondenzációs szárítógépei hatékonyságuk mellett tartós és energiatakarékos választást jelentenek, a hőszivattyús csúcsmodell az „A” energiaosztályú gépeknél 50%-kal kevesebb energiát vesz fel, és a legkényesebb gyapjúholmi is kíméletesen szárítható benne. További információ: www.electrolux.hu

Az egyszerű, letisztult formavilágáról ismert BoConcept és a Smart együttműködése kapcsán egy új lakberendezési kollekció, valamint egy egyedi belső terekkel kialakított cabrió született. Mindkettőt a természetes anyagok, az elegáns és friss megjelenés, a karakteres színek és formák jellemzik. Anyagokban a bőr és a fa, színekben a finom dohánybarna, a fehér, a fekete és citromsárga dominálnak. A bútorkollekcióban egy autóüléshez hasonlító designfotel, egy férfias kanapé, egy sárga színű, merész formavilágú asztal és számos izgalmas, az autó stílusát visszatükröző kiegészítő található. További információ: boconcept.hu

Építőanyag pályázat gyermekintézményeknek és műemlékeknek, •    Újabb két gyártó, további nettó 2,5 millió forintnyi felajánlással•    Több mint 16 millió forintnyi minőségi építőanyag az intézmények energiatakarékos és tartós működéséért •    Beadási határidő: 2014. február 28. A novemberi meghirdetés után csatlakozó újabb két céggel mára 20-ra nőtt a Várépítő pályázaton termékeit és szolgáltatásait felajánlók száma, az elnyerhető támogatás összege pedig több mint nettó 16 millió forint.A harmadik alkalommal kiírt pályázat négy új termékkategóriával - világítástechnikai eszközökkel, beltéri festékekkel és nyílászárókkal - valamint szolgáltatásokkal bővül, az új felajánló cégek között ezzel együtt tíz új céget találunk. A felajánlott termékek között szép számmal találhatóak az intézmények gazdaságosabb működését szolgáló beruházásokhoz szükséges anyagok és szolgáltatások. Így hőszigetelő anyagokra és rendszerekre, nyílászárókra, tetőfelújításhoz szükséges anyagokra, energiatakarékos világítótestekre, valamint energiatakarékos kazánokra is lehet pályázni. Emellett sláger továbbra is a bel- és kültéri esztétikai, valamint a használati értéket növelő beruházás, így kelendőek lesznek ismét a burkolatragasztók, az újonnan a választékba került beltéri falfestékek vagy a térburkolat is.Az energiatakarékosság mindenütt fontosA Várépítő pályázaton vannak magyar tulajdonú cégek és nemzetközi cégcsoportok leányvállalatai, ám egy közös tulajdonságuk feltétlenül van: minőségi termékeikkel és szolgáltatásaikkal a hosszú távú gazdaságos működést, használatot, az energiatakarékos üzemeltetést, vagy egy időben mindkettőt kívánják szolgálni.„…mert nem vagyunk annyira gazdagok, hogy olcsó megoldást válasszunk…”Vélekedik a Várépítő pályázathoz idén csatlakozott Weishaupt Kft. ügyvezetője, Rácz József.  „Egy energetikai beruházás évtizedekre szól. Az üzemeltető jár rosszul, nőnek meg a költségei, ha nem tartós és hatékony, alacsony üzemeltetési költségű berendezést, megoldást választ. Nem titok, a Weishaupt kazánok prémium termékek, prémium szolgáltatással. A teljesítmény és emisszió-garancia, a referenciák és a nap 24 órájában, az év 365 napjában biztosított szerviz és alkatrész-ellátás olyan iparágak számára is meggyőző volt, ahol a megszakítás nélküli zavartalan üzem létkérdés. A Várépítő pályázathoz való csatlakozással célunk, hogy rámutassunk, ez a logika alulfinanszírozott, költségszegény területeken is igaz. Hiszen, ami olcsó, az akár már rövidtávon is drága lehet.” A világításkorszerűsítés rövid távon megtérülő befektetésEgy családi ház esetén a hagyományos világítótestekről LED-es fényforrásokra váltás 2-3 év alatt megtérülő beruházás, míg egy intézmény esetén ez akár 1 év is lehet. Egy gyermekintézményben a világításkorszerűsítés így valóban rövidtávon megtérül, ám számos hosszú távú előnyt is hordoz. A pályázaton való részvétel a cég tudatos társadalmi szerepvállalásának egyik formája. Így például a természeteshez igen közeli fényt adó világítótestek gyártása többek között megváltozott munkaképességű emberek foglalkoztatásával zajlik. A környezetbarát gyártástechnológiával készülő, és kisebb környezetterhelést okozó fényforrások teljes életciklusa alatti energiafelhasználása igen is alacsony.„Amellett, hogy a napjuk nagy részét az intézményekben töltő gyerekek számára ez a fajta fény természetesebb, egészségesebb, a LED-es fényforrások használatával az áramszámla világításra költött része akár 80%-kal is csökkenhet.” – emelte ki az ELKO EP Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, Kiss Olivér a Várépítő pályázathoz csatlakozás melletti érvek közül. Két újabb felajánló, újabb nettó 2,5 millió forint támogatás A minőség, a kreativitás és a tartós megoldások jellemzik a 100%-ban magyar tulajdonú cég, a Barabás Téglakő Kft. tulajdonosa, Barabás Árpád gondolkodását is. A magyar gyártó a pályázat meghirdetése után döntött a csatlakozásról és nettó 1 millió forint értékű felajánlásával a Várépítő pályázaton elnyerhető támogatás összege meghaladta a 16 millió forintot. A cég által felajánlott, magyar szabadalommal gyártott, különleges, térburkolatnak, kerítésnek is alkalmas téglakő szintén először igényelhető a Várépítő pályázaton.„Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy közintézmények környezete, utak, közterek megújítás cégünk saját találmányával, a téglakő felhasználásával hogyan tehető költséghatékonyan szebbé és hosszú távon tartóssá.”A Bramac Kft. szintén a pályázat meghirdetése után döntött úgy, hogy műemléki pályázók számra nettó 1,5 millió forint értékében felajánlja speciális, műemlékek felújításához kifejlesztett beton tetőfedő anyagait.A cég a Reviva Novo beton tetőcserép felajánlásával szeretne hozzájárulni épített örökségünk megóvásához egyúttal megmutatva, hogy e korszerű anyag akár korhű megoldások megvalósításában is megfelelő választás.További információ: www.varepitopalyazat.hu

Kertrajongóknak ajánlja vadonatúj webáruházát a Dekor&Mentha, ahol folyamatosan bővülő kínálattal, virághagyma-összeállításokkal, kerti eszközökkel, kiegészítőkkel, dekorációkkal szeretnének kedveskedni a hobbykertészeknek. Érdemes körülnézni, a tavaszi ültetéshez is rendelhető már néhány különlegesség.   Tovább információ: www.dekoresmenthashop.hu/

Összesen 275 találat

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

© MInden jog fenntartva Otthonteremto.hu 2017